Vriendenfestival

19 juni

Het is alweer 2 jaar geleden dat we op zo’n gezellige wijze tijdens ons Vriendenfestival bij elkaar mochten zijn. Op zondag 19 juni 2022 zijn we eindelijk weer: Together Again! De orkesten en ensembles zullen hun mooie repertoire laten horen. Het thema van de activiteiten is Country & Western.

In het blokkenschema onderaan de pagina ziet u welk orkest, waar en wanneer speelt. Aan de hand daarvan kunt u zelf uw programma samenstellen. Naast het bezoeken van de concerten kunt u  een hapje en een drankje nemen of in de diverse ruimten meedoen met activiteiten en spellen. Er is zelfs een line dance workshop!

De toegang tot de concerten is voor Vrienden gratis (max 2 kaarten). Voor de versnaperingen en de activiteiten kunt u tegen een Vriendelijke prijs een strippenkaart kopen. De opbrengsten hiervan gaan naar de Stichting VHOV en komen geheel ten goede  aan HOV.

• Datum
    Zondag 19 juni
  • Locatie
    Cultuurcampus, Burchtpoort 5,  Vleuterweide.
  • Tijd
    13:00 uur tot 17:00 uur
  • Toegang
    – Vrienden: gratis (max 2 kaarten)
    – Vanaf 13 jaar: 8 euro
    – T/m 12 jaar: 5 euro

Bestel hier uw kaarten!
Tip: doe dit tijdig, we weten niet zeker of het nog mogelijk is om aan de deur kaarten te krijgen.
De code voor de gratis Vriendenkaarten vind u in de Opmaat nieuwsbrief van 14 mei

Bent u nog geen Vriend, maar wilt u dat wel graag worden? Vul dan nu uw aanmeldformulier in op Vrienden van HOV  en ontvang 2 gratis kaarten voor het komende Vriendenfestival.