75 jaar HOV Vrienden­festival

4 februari

Op zondag 4 februari 2024 zal het Jubileumjaar van HOV op feestelijke wijze worden geopend tijdens het Vriendenfestival! Zoals gewoonlijk houden wij het festival in de CultuurCampus in Vleuten . Op deze dag is er aandacht voor de historie en de bloei die onze prachtige vereniging in 75 jaar tijd heeft doorgemaakt. Tijdens het Vriendenfestival zullen alle 7 orkesten een programma ten gehore brengen in het thema 75 jaar HOV.Op het Vriendenfestival zullen ook andere culturele verenigingen hun opwachting maken, die in Vleuten en omgeving hun bijdrage aan het sociale leven in het mooie dorp geven. Zo vieren onder andere NL Dance en het Zwaluwkoor deze dag met ons mee in een feestelijke samenwerking met onze orkesten.

Wij hopen u op deze speciale jubileum editie van het Vriendenfestival te mogen begroeten!

• Datum
    Zondag 4 februari
  • Uitvoering
    Alle orkesten van Harmonieorkest Vleuten o.l.v. Arjan Gaasbeek, Daan Voorburg, Christiaan van der Weij, Johanna Eijsbouts en Jan-Willem Slotboom