Muziek is voor iedereen! Daarom is Harmonieorkest Vleuten in oktober 2019 gestart met een nieuw orkest: HOV-G. Heb jij gevoel voor ritme? Hou je van muziek? Ben je 16 jaar of ouder en wil jij graag samen met andere mensen met een beperking muziek maken en optreden? Of speel je al een instrument en wil je dat graag in een orkest doen? Kom dan bij HOV-G!

Harmonie Orkest Vleuten is een gezellige muziekvereniging met verschillende orkesten. Voor het G-orkest zijn we op zoek naar muzikanten van 16 jaar of ouder. Misschien speel jij straks wel op keyboard, accordeon of slagwerk.

Informatie
Wil je je aanmelden of wil je wat meer weten? Mail dan naar hov-g@harmonieorkestvleuten.nl. Als we je naam, telefoonnummer en e-mailadres hebben, nemen we contact met je op.

Repetities
Vrijdag van 19.15-20.45 uur o.l.v. Jan-Willem Slotboom in De Cultuurcampus in Vleuterweide, Burchtpoort 5, 3452 MD Vleuten. Natuurlijk is er naast samen muziek maken ook ruimte voor gezelligheid, bijvoorbeeld tijdens de inloop en in de pauze. Na het oefenen ruimen we samen op. Er is ondersteuning van enkele vrijwilligers. We kunnen geen één op één begeleiding bieden. Tijdens repetities zijn we bereikbaar op telefoonnummer 06-53853769.

HOV-G wordt mede mogelijk gemaakt door:
Prins Bernhard Cultuurfonds
KF Heinfonds
Elise Mathildefonds
Handicap.nl
Rabobank
Gemeente Utrecht ( initiatievenfonds)

Verder bedanken wij voor de ondersteuning en het meedenken:
Accordeonvereniging Maarssen
Adams Musical Instruments