Vrienden van HOV

Sinds 2001 bestaat de Stichting Vrienden van Harmonieorkest Vleuten (VHOV) en deze heeft als doel om het Harmonieorkest Vleuten financieel te ondersteunen. De Stichting wordt beheerd door het bestuur VHOV. Dit zijn vrijwilligers, die zich met hart en ziel inzetten voor het HOV met allerlei hand- en spandiensten. Mede dankzij deze steun en die van de Vrienden kan een orkest als het HOV blijven bestaan.

Onze Vrienden doneren een jaarlijkse bijdrage van 25 euro aan de stichting VHOV. De  inkomsten worden gebruikt voor het aanschaffen van nieuwe instrumenten voor de vereniging en andere aankopen die ten goede komen aan de muziek en concerten. Inmiddels is het Harmonie Orkest Vleuten uitgegroeid tot zeven orkesten met muzikanten van heel jong tot senior.

De betrokkenheid van onze Vrienden is groot. Bij alle activiteiten van het HOV komen we onze Vrienden tegen. Wat is het fijn als je weet dat je je gesteund kan voelen door Vrienden!

Om onze Vrienden op de hoogte te houden van de optredens van de orkesten van het HOV wordt regelmatig een nieuwsbrief, Opmaat, per e-mail verzonden. Zo blijft iedereen op de hoogte van de concerten, activiteiten, concertreizen, muziekdiploma’s die behaald zijn en wat meer speelt in de orkesten.

Elk jaar is er het Vriendfestival, speciaal georganiseerd om elkaar te ontmoeten. Tijdens dit Vriendenfestival presenteren (vrijwel) alle orkesten zich en laten een selectie van het repertoire horen. Muziek maak en beleef je met z’n allen voor en met onze Vrienden!

Wij, het bestuur van de Vrienden van Harmonie Orkest Vleuten, hopen dat u regelmatig de concerten kunt bezoeken en dat u geniet van het enthousiasme waarmee door jong en oud samen muziek wordt gemaakt.

Wilt u ook Vriend worden van het orkest? Vul dan ons digitale  aanmeldformulier in. Uiteraard gaan wij hierbij zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Meer hierover leest u in onze privacy policy.

Of heeft u interesse om het Vriendenbestuur te versterken, stuur dan een mail naar vrienden@harmonieorkestvleuten.nl

Onze hartelijke dank voor uw steun!

Bestuur Stichting Vrienden van Harmonieorkest Vleuten