Zomerorkest Vleuten

Doe jij deze zomer mee?

Zomerorkest Vleuten (HOV-Z) is een jaarlijks project van het Harmonieorkest Vleuten waar muzikanten uit heel Nederland de mogelijkheid krijgen om gedurende de zomerperiode samen muziek te maken. Vaak hebben reguliere orkesten tijdens de zomervakantie namelijk een pauze in het repetitieschema. Bij HOV-Z  kun je in de zomer muziek blijven maken! Er wordt gedurende 6 repetities met verschillende dirigenten gewerkt aan een leuk muzikaal programma en het project wordt afgesloten met een mooi optreden. Het orkest bestaat uit enthousiaste deelnemers van alle leeftijden en niveau’s*.

Update 9 juli: er zijn voldoende aanmeldingen voor alle secties. Wil je graag nog meedoen, stuur dan een mail naar hov-z@harmonieorkestvleuten.nl, dan kijken we wat er mogelijk is.

Dirigenten

Repetitie en concert agendax

Week Datum Tijd
Wk 1: Daan Woensdag 12 juli 2023 19.30-21.30
Wk 2: Daan Woensdag 19 juli 2023 19.30-21.30
Wk 3: Daan Woensdag 26 juli 2023 19.30-21.30
Wk 4: Harm Vrijdag 4 augustus 2023 19.30-21.30
Wk 5: Harm Vrijdag 11 augustus 2023 19.30-21.30
Wk 6: Erik Woensdag 16 augustus 2023 19.30-21.30
Wk 6: Erik Vrijdag 18 augustus 2023 – concert 19.30-20.45

De repetities zijn in Vleuten, ze duren 2 uur met tussendoor een korte pauze. Je hoeft niet elke repetitie aanwezig te zijn, want we begrijpen dat je misschien deels op vakantie bent. We hopen wel dat zoveel mogelijk deelnemers bij de afsluiting op 18 augustus zijn. Na afloop van het concert is er een gezamenlijke borrel.

Hoe kan ik me opgeven?

HOV-leden van het A-/B-/C- en Overdagorkest worden uitgenodigd zich aan te melden voor HOV-Z. Ook niet HOV-leden die een harmonie blaasinstrument of slagwerk spelen, zijn van harte welkom om mee te doen (*vanaf HaFaBra niveau A).

Geef je op via dit formulier. Je krijgt dan snel erna te horen of je geplaatst kan worden.

Wat zijn de kosten?

Deelname voor HOV-leden is gratis, niet HOV-leden betalen 35 euro (via automatisch incasso). Hiervoor krijg je:

• 6 repetities van 3 enthousiaste dirigenten met wekelijkse wisselende orkestsamenstelling
  • een afsluitend concert en borrel (drankjes op eigen kosten)
  • bladmuziek

Waar is het?

We spelen in de theaterzaal van de CultuurCampus, Burchtpoort 5 in Vleuten. Je kunt parkeren op de Burchtpromenade (parkeerplaats van het Amadeus Lyceum/P4 Winkelcentrum Vleuterweide). Je loopt dan via de Burchtwal naar de Burchtpoort. Dit is het plein met het glazen carillon, de Zingende toren. Via OV kun je buslijn 28 nemen (station Vleuten-Utrecht P+R Science Park) en uitstappen bij halte Vleuterweide Centrum.

Meer informatie?

Heb je vragen of wil je meer informatie ontvangen? Mail dan naar hov-z@harmonieorkestvleuten.nl