Contributie

De kosten van een lidmaatschap van Harmonieorkest Vleuten zijn afhankelijk van een aantal factoren. Als je muzieklessen volgt en een muziekinstrument in bruikleen hebt, ben je uiteraard meer kwijt dan als je met je eigen instrument in een orkest speelt. Leeftijd en woonplaats zijn daarbij ook van belang. Lessende leden uit de gemeente Utrecht betalen bijvoorbeeld € 185,- per jaar minder vanwege een subsidieregeling. Dit geldt nog voor seizoen 2023-2024, maar daarna is het nog niet duidelijk. In het contributieoverzicht 2023 vind je alle bedragen per kwartaal en de toelichting terug.

Heb je vragen? Mail dan naar: penningmeester@harmonieorkestvleuten.nl

U-pas

De U-pas is een gratis pas voor mensen met een laag inkomen in Utrecht, De Bilt, Houten, IJsselstein en Stichtse Vecht. Met de U-pas kan het hele gezin meedoen aan sportieve en culturele activiteiten, krijgt u korting op bepaalde producten en bij toeristische attracties én zijn er bijdragen voor uw kind.

Als vereniging hebben we ons aangemeld bij U-pas. Dat betekent dat leden die in het bezit zijn van een U-pas hun persoonlijke tegoed kunnen besteden aan (een deel van de) contributie of lesgeldbijdrage. Als je hiervan gebruik wilt maken, mail dan naar penningmeester@harmonieorkestvleuten.nl om verdere afspraken te maken over de verrekening. Het U-pasjaar loopt altijd van 1 juli t/m 30 juni.

Inschrijfformulier

Wil je lid worden? Leuk! Meld je hier aan.

Om lid te worden van het HOV-G kun je het Inschrijfformulier G-orkest invullen en ondertekend retour sturen naar hov-g@harmonieorkestvleuten.nl.