Kerstconcert All you need is Music! 2023

15 december

Al jaren is All you need is Music! het thema van een mooie HOV-traditie: rond kerst verrassen we mensen met een bijzonder optreden, speciaal om ze te bedanken, een hart onder de riem te steken of ze ‘gewoon’ even in het muzikale zonnetje te zetten.

Dit jaar vindt dit speciale kerstconcert plaats in de theaterzaal van de CultuurCampus, die we voor de gelegenheid omtoveren tot een gezellig kerstterras. Bovendien is er deze keer een extra groot orkest, want zowel het jeugdorkest (HOV-D), als het overdagorkest (HOV-O) spelen kerstliedjes.

Een deel van het publiek ontvangt een persoonlijke uitnodiging en we verwelkomen o.a. mensen via VoedselbankPlusLeidsche Rijn. Daarnaast kan iedereen zich hier opgeven om erbij te zijn. Met dezelfde link kun je ook iemand aanmelden voor een muzikale verrassing. Dus kom en geniet samen van een mooie avond uit: je kunt niet alleen luisteren naar de muziek, maar ook genieten van warme verhalen, de kerstsfeer en iets lekkers.

HOV bedankt voor hun medewerking aan dit concert: Amadeus lyceum, Bakker Verkerk en Plus Stefan Blom Veldhuizen.

• Datum
    Vrijdag 15 december
  • Uitvoering
    D-orkest Harmonieorkest Vleuten o.l.v. Christiaan van der Weij
    O-orkest Harmonieorkest Vleuten o.l.v. Christiaan van der Weij
  • Locatie
    CultuurCampus, Burchtpoort 5, 3452 MD Vleuten
  • Tijd
    Het concert start om 19.30 uur. Na afloop drinken we gezellig wat en om 21.30 uur is het afgelopen.
  • Toegang
    Gratis, besloten (op uitnodiging of aanmelding)