Concert HOV Zomerorkest

18 augustus

Vrijdag 18 augustus is het afsluitende concert van het HOV Zomerorkest 2023. Na zes repetities laat dit projectorkest de muziek dan graag aan publiek horen, dus kom luisteren in de CultuurCampus! Aansluitend is er een borrel, ook als start van het nieuwe muziekseizoen.

Afgelopen weken namen 76 muzikanten (tussen 13-83 jaar) deel aan het Zomerorkest van HOV. De meerderheid is lid en speelt bij het A-,B-,C of Overdagorkest, maar er waren ook 30 enthousiaste deelnemers van buiten de vereniging.

Deze diverse groep heeft onder leiding van dirigenten Daan Voorburg, Harm Vuijk en Erik Rozendom een afwisselend en herkenbaar programma ingestudeerd.

• Datum
    Vrijdag 18 Augustus
  • Locatie
    CultuurCampus, Burchtpoort 5, Vleuten
  • Dirigent
    Erik Rozdendom
  • Tijd
    20.00 uur tot 20:45 uur, aansluitend borrel
    Campus geopend vanaf 19.15 uur, voor het concert is er koffie/thee
  • Toegang
    € 5,00 incl koffie/thee/limonadesiroop vooraf en 1 consumptie aan de bar na afloop

Bestel uw kaarten via deze link of scan onderstaande code!
Na betaling ontvangt u de kaarten met QR-code direct in de mail.
Neem deze mee op telefoon of geprint om bij de zaal te laten zien.