Concours HOV-A

18 november

Op zaterdag 18 november 2023 speelt het HOV-A tijdens het Concertconcours in de Hanzehof te Zutphen. Onder leiding van Arjan Gaasbeek gaat het HOV-A twee verplichte werken uitvoeren in de 1e divisie, namelijk Yiddish dances van Adam Gorb en the fourth Symphonie van Alfred Reed.

Een concertconcours is een opwindend evenement waar o.a. harmonieorkesten samenkomen om hun vaardigheden en passie voor muziek te laten horen en te delen. Het is een gelegenheid waarbij de kunst van de uitvoering wordt gevierd en beoordeeld door een panel van juryleden uit de muziekwereld.

Het HOV-A heeft twee uitdagende stukken op de lessenaar staan om tijdens dit concours een prachtig resultaat neer te zette en gaan nog een aantal intensieve weken tegemoet met onder andere een studieweekend en sectierepetities om de muziek nog verder uit te diepen.

Op 18 november brengen ze het eindresultaat ten gehore in de Hanzehof om 17.30 uur, kaarten zijn die dag aan de deur verkrijgbaar.

• Datum
    Zaterdag 18 november