Dubbelconcert HOV-A & Pieter Aafjes

13 november

Meer dan een jaar konden de muzikanten van zowel Harmonieorkest Vleuten als de Koninklijke Harmonie Pieter Aafjes niet met elkaar samenspelen. Nu ze eindelijk weer als orkest kunnen repeteren, zijn ze er extra op gebrand deze avond een fantastisch concert neer te zetten.

HOV-A is het vlaggenschip van Harmonieorkest Vleuten; een ambitieus orkest dat op een zo hoog mogelijk niveau muziek wil maken en daarbij ook nieuwe uitdagingen en bijzondere muziekstukken niet uit de weg gaat.

Het Groot Orkest van de Koninklijke Harmonie Pieter Aafjes uit Culemborg musiceert al bijna 100 jaar op het hoogste niveau. Het repertoire bestaat hoofdzakelijk uit symfonische blaasmuziek, maar ook andere werken komen op de lessenaar.

Beide orkesten staan onder de leiding van dirigent Arjan Gaasbeek.

Voor meer informatie en het bestellen van kaarten: klik hier.