Duoconcert met rap, doe je mee?

11 maart

Houd je van harmonie- of fanfareklanken? Of vind je rapmuziek te gek? Kom dan zaterdag 11 maart naar het duoconcert van leerlingenorkest Linfano en HOV-C – met rappers Royal en Della Dix – en speel zelf mee!

Het wordt een afwisselende avond met de jongeren van fanfareorkest Linfano en harmonieorkest HOV. En als voorproefje van de Podium Takeover  van KLUB19 is er een unieke crossover: rappers Royal en Della Dix treden op en hebben speciaal voor deze gelegenheid samen met de orkestleden van HOV-C een rapnummer gemaakt waarin het orkest ze begeleidt.

Heb je zin om zelf mee te doen, dan kan dat! Ben je jonger dan 18 jaar en speel je een blaasinstrument of slagwerk, dan ben je welkom om mee te spelen met het gezamenlijke nummer dat de orkesten spelen: Inner Space.

De huidige maatschappij betekent voor veel mensen drukte, haast, snel en meer … Niet zo gek dat velen op zoek zijn naar rust en evenwicht in hun overbelaste bestaan. Muziek luisteren of maken is een mooie manier om tot rust te komen en er bovendien nieuwe energie uit te putten. Daarover gaat Inner Space.

Check hier of het niveau van de muziek bij je past en geef je op via deze link. Je krijgt dan je partij per mail toegestuurd. Het is de bedoeling dat je die zelf thuis of met je muziekdocent instudeert (een oude opname hoor je hier). Op 11 maart om 18.00 uur is er een voorrepetitie met de orkesten, daarna eten we gezamenlijk en ‘s avonds is het optreden. Meedoen kost niets.

Maar wil je alleen komen luisteren, dan mag dat natuurlijk ook! Na afloop van het concert kun je met ons de Wie is de Mol finale mee terugkijken op groot scherm!

• Datum
    Zaterdag 11 maart
  • Uitvoering
    – Leerlingenorkest Linfano Linschoten o.l.v. Vincent Verhage