Feest in Vleuten: HOV-A eerste prijs in Zutphen!

Harmonieorkest Vleuten heeft op de eerste dag van het concertconcours van de Muziekbond Gelderland-Flevoland (MBGF) in De Hanzehof in Zutphen een geweldige prestatie neergezet. Onder leiding van dirigent Arjan Gaasbeek heeft het 75-koppige orkest het predicaat ‘lof der jury’ in de wacht gesleept.

In de eerste divisie brachten ze de stukken “Yiddish Dances” van Adam Gorb en “Fourth Symphony” van Alfred Reed ten gehore en scoorden gemiddeld maar liefst 91,42 punten.

Dirigent Arjan Gaasbeek geeft zijn eerste reactie: “Na een geweldige voorbereiding hebben we gisteren een prachtig concert mogen geven in Zutphen. Intens genoten van Harmonieorkest Vleuten, en dan ook nog beloond met 91,42 punten! Het was nog lang onrustig in Vleuten.”

De leden van Harmonieorkest Vleuten zijn euforisch met de erkenning en kijken terug op een fantastische dag vol muziek, passie en emotie. Het behalen van het predicaat ‘lof der jury’ is de kers op de taart.