Geslaagd nieuwjaarsconcert HOV-C & NL Dance

Op 20 januari schitterde het c-orkest van Harmonieorkest Vleuten in het Nieuwjaarsconcert samen met NL Dance in het sprankelende thema ‘Shine Shake Sparkle’! Het theater van Cultuur19 was het toneel van een buitengewoon evenement, dat veel belangstelling trok van muziekliefhebbers en dansfanaten. Onder leiding van dirigent Christiaan van der Weij bracht het orkest een mix van hedendaagse en traditionele stukken, waaronder Shostakovich’s ‘Second Walz’ en de Radetzki-mars.

De dansers onder de bezielende leiding van Nicole Huynh- van der Lee, voegden een extra ‘sparkle’ toe aan het spektakel met hun uitvoeringen op verschillende nummers. Het publiek genoot van een harmonieuze fusie van muziek en dans, waarmee het Nieuwjaarsconcert een bruisende start van het jubileumjaar was voor Harmonieorkest Vleuten.