Geslaagd Vriendenfestival

Zondag 4 februari was in de CultuurCampus het zeer geslaagde HOV Vriendenfestival XL editie

De aftrap werd na de opening door Tine namens Bestuur Vrienden, Wikke namens Bestuur HOV en Nienke met mooie herinneringen aan 75 jaar HOV, gedaan door het G-orkest. olv Jan-Willem Slotboom. In diverse zalen traden daarna de andere orkesten op. Het A-orkest olv Arjan Gaasbeek speelde een overzicht van enkele stukken uit de voorbije jaren met tussendoor interviews met ereleden en oud-dirigenten. Heel leuk dat enkelen van hen ook aanwezig konden zijn.In de binnentuin was een supergezellige sfeer met orkestoptredens, saxofoonkwartet, NL dance, schminken, de memory lane en de silent disco. Bij de bar deden de drankjes met lekkers het goed en voor de kleinere kinderen was er een creatieve hoek en natuurlijk de grabbeljurk met dit keer gratis snoep! Er is genoten van alle muziek en ook zang van het Zwaluwkoor. Zij en NL Dance danken wij evenzeer voor hun bijdrage aan dit feest. De middag werd afgesloten met de uitreiking van het stickerboek van HOV aan het 5-jarige jongste lid door Reini gevolgd door een heel spontaan dankwoord van Walter. Mieke, Bestuur Vrienden, sloot de middag definitief af met natuurlijk dank aan alle vrijwilligers die zich zo ingezet hebben om dit feest te doen slagen en het melden van het Vriendenkado. De Bloaskapel ging daarna los voor de after party, waarbij gezellig werd gedanst door jong en oud.