HaFaBra concert

25 juni

Op zondag 25 juni organiseert HOV een HaFaBra concert. Naast HOV-A, treden hier Brassband Breukelen en fanfare St Caecilia uit Heemskerk op.

HaFaBra is een uitdrukking die wordt gebruikt als verzamelnaam voor de verschillende typen blaasorkesten. Het is een samenvoeging van Harmonie, Fanfare en Brassband. Een brassband bestaat uit koperblazers met percussie sectie. Het fanfareorkest heeft koperblazers, saxofoons en slagwerk. En het harmonieorkest voegt hier nog houtblazers aan toe, zoals klarinet, dwarsfluit hobo en fagot. Een concert waarin deze 3 type blaasorkesten worden gecombineerd staat daarmee garant voor een divers programma en afwisseling in klankkleur.

HOV staat onder leiding van Arjan Gaasbeek en zal o.a. werken begeleiden van twee leden die hun D-examen doen. Daarnaast wordt één van de concourswerken uitgevoerd. Ruud Pletting leidt het fanfareorkest en het programma zal spoedig volgen. De brassband zal o.a. A King’s Lie uitvoeren met daarnaast enkele stukken met solisten. Dit laatste orkest staat onder leiding van Erik Kluin.

Het belooft een prachtige muzikale middag te worden, dus koop snel je kaartjes via: https://www.ticketkantoor.nl/shop/hafabra2023

• Datum
    Zondag 25 juni 2023
  • Uitvoering