Hartverwarmende All you need is Music!

Maandag 19 december was er een speciaal kerstconcert van Harmonieorkest Vleuten in de Marekerk in De Meern. Tijdens All you need is Music! kon het publiek genieten van mooie kerstmuziek van het D-orkest. Ook werd een aantal mensen, die daarvoor waren aangemeld door hun familie of vrienden, speciaal in het zonnetje gezet. Wikke Meyer presenteerde de avond en leidde het publiek als ‘dokter Music’ soepel door het afwisselende programma. Nietsvermoedende bezoekers werden verrast met bedankjes en warme woorden van familie- of orkestleden, in de zaal, op de speciale All you need bank of via een videoboodschap op het scherm. Al met al een heerlijke ontspannen avond om de kersttijd mee te beginnen.

Harmonieorkest Vleuten wenst iedereen fijne feestdagen en een goed en muzikaal 2023 toe!

All you need is Music! werd mede mogelijk gemaakt door: Marekerk De Meern, Bloemen van Ruben, Jumbo De Meern Mereveldplein.

foto’s: Ger Wijtsma