HOV-A: Bring your own Coffee Concert [AFGELAST]

18 oktober

Zondagochtend 18 oktober verzorgt HOV-A in het kader van de Culturele zondag i.s.m met Cultuur19 een ‘Bring your own Coffee Concert. Onder leiding van dirigent Arjan Gaasbeek speelt het orkest een mooi Mediterraans programma, met La Forza del destino, La Mesquita de Cordoba, Musica y vinos en als hoogtepunt Double Concerto for Marimba solo, Vibraphone solo, met als  solisten  Olaf Weergang en Sonja Nieuwenhuijs, twee slagwerkers die hun roots hebben binnen Harmonieorkest Vleuten.

Op dit moment is de exacte aanvangstijd en de locatie van de kaartverkoop nog niet bekend, maar houd zeker alvast deze ochtend vrij om in de CultuurCampus, onder het genot van uw eigen koffie, op veilige afstand te genieten van Harmonieorkest Vleuten.

Vanwege de Coronamaatregelen is dit concert helaas afgelast.