HOV-A en Orkest Orventus: Ticket to Ride

9 april

Al enige tijd kijken Harmonieorkest Vleuten en Orkest Orventus er naar uit om gezamenlijk een concert te geven met een fantastisch muzikaal programma. Het concert staat in het teken van een muzikale reis door verschillende Europese landen – en ver daarbuiten.

HOV-A, o.l.v. Arjan Gaasbeek, opent het concert met bijzondere stukken met een link naar Nederland, Schotland en Perzië. Na de pauze vervolgt Orkest Orventus o.l.v. Jacco Nefs de reis  via Nederland en Frankrijk naar Tsjechië; een reis naar Bohemen. Dit programma is een deel van het programma dat Orkest Orventus in juli zal uitvoeren op de wereld WASBE Conference voor blaasmuziek in Praag als vertegenwoordiger namens Nederland.

Gezien het niveau van beide orkesten belooft het een bijzondere muzikale belevenis te worden. U bent van harte uitgenodigd!

Programma HOV-A

Persis – James L. Hosay