HOV-A: try-outconcert met O & U Beek en Donk

3 november

In aanloop voor het concours op zaterdag 17 november in Zutphen, verzorgt Harmonieorkest Vleuten samen met een Oefening & Uitspanning uit Beek en Donk een try-out concert. HOV zal tijdens dit concours voor de eerste keer uitkomen in de eerste divisie. O&U zal tijdens hun concours in Veldhoven ook dit jaar weer uitkomen in de eerste divisie.

Na een lange zoektocht voor een geschikte concertzaal voor dit evenement, zijn we gekomen op een locatie die voor HOV niet gebruikelijk is, namelijk de kerk van de Evangelische Broedergemeenschap in Zeist. In deze prachtige ruimte zullen zowel HOV als O&U hun concoursprogramma ten gehore brengen.

HOV zal de avond openen met een drietal stukken; la Primitiva, Poème Montagnard en Entornos. O&U zal het tweede gedeelte van de avond verzorgen met Perthshire Majesty, Rapsodia Hernandiana en Traveler.

Een avondvullend programma dat u niet mag missen.

De kaarten zijn via de leden of aan de zaal te koop voor € 10. Ook kunnen de kaarten gereserveerd worden via Kaarten@harmonieorkestvleuten.nl.

• Locatie
    Broederkerk