HOV-A: Verrassende Ontmoetingen

17 februari

Op zondagmiddag 17  februari neemt het A-orkest van Harmonieorkest Vleuten voor de tweede maal deel aan de gerenommeerde concertreeks Verrassende Ontmoetingen, waarin telkens twee toporkesten een professioneel en bijzondere podium wordt geboden om blaasmuziek onder de aandacht van een groter publiek te brengen.

Tijdens deze editie werkt HOV-A samen met Harmonie Eendracht Maakt Macht uit Budel en vindt het concert plaats in de concertzaal van Theaters Tilburg, een van de mooiste concertlocaties in Brabant.

HOV-A brengt onder leiding van Arjan Gaasbeek een afwisselend programma met de concertmars Entry of the Boyars van Johan Halvorson, het Tweede klarinetconcert van Oscar Navarro (solist: Jooske van Andel), Interlude van Wilhelm Stenhammer en Third Suite for Band van Alfred Reed.

Harmonieorkest EEM o.l.v. Hans van der Velden speelt Nimrod uit de Enigmavariaties van Edward Elgar, Four Scottish dances van Malcom Arnold, Hymn of the Highlands van Philip Sparke Concert voor 2 piano’s en harmonieorkest van Eduard de Boer (solisten: Martijn en Stefan Blaak)

Kaarten

Kaarten voor dit concert kosten aan de deur € 15,-. Wie zijn kaarten echter nu al via het HOV bestelt, betaalt slechts € 13,- waarbij een kop koffie of thee in de pauze, een programmaboekje en garderobe inbegrepen zijn.

Bestellen kan: