HOV brengt muzikale decembergroeten

Harmonieorkest Vleuten brengt komende weken op diverse manieren muziek bij mensen ‘thuis’.In de donkere dagen voor kerst gaan 3 orkesten op stap om op verschillende, niet direct voor de hand liggende, locaties muziek te maken voor een bijzonder publiek.

All you need is Music!

Het C-orkest gaat op 13 december een serie huiskamerconcertjes verzorgen bij mensen thuis.
Via een oproep om mensen, die echt een muzikale decembergroet verdiend hebben, aan te melden, zijn diverse reacties ontvangen. Het C-orkest zal circa 10 verrassingsconcertjes gaan geven bij mensen aan huis in Vleuten en directe omgeving. De ervaring leert dat dit hele bijzondere intieme optredens zijn die enorm gewaardeerd worden.

Concert bij Stepping Stones – Spes Nostra

Het D-orkest zal eveneens op 13 december een concert verzorgen voor de bewoners van zorgcentrum Spes Nostra in Vleuten. De beide groepen bewoners van dit nieuwe zorgcentrum zullen vast enorm genieten van het orkest dat bestaat uit circa 40 enthousiast musicerende kinderen.

AZC-concert

Last but not least zal het B-orkest op donderdag 14 december een concert geven in de internationale multiculturele omgeving van het Asielzoekerscentrum in Overvecht. In dit AZC worden onder andere door het Catching Cultures Orchestra muzikale workshops voor bewoners georganiseerd. Het B-orkest zal de bewoners in aanraking brengen met het fenomeen ‘Harmonieorkest’. Een mooie gelegenheid om hun muziek te laten klinken. De organisatie heeft laten weten uit te zien naar de komst van dit jongerenorkest.