HOV-C bij Podium Takeover

15 april

Op zaterdagavond 15 april is de Takeover van Podium Hogewoerd een feit. In de multidisciplinaire show ‘Hallo is daar iemand?’ van ca. een uur laten de jongeren van Podium Takeover zien waar ze in zeven workshops naartoe hebben gewerkt. Podium Takeover is een open podium met voortraject voor alle kunstvormen.

In februari begonnen de jongeren aan dit nieuwe KLUB19 project. Ze meldden zich aan voor rap, muziek, street art of hadden een overige kunstvorm in gedachten. Ook zijn achter de schermen jongeren betrokken bij de organisatie en techniek. De deelnemers zijn in wekelijkse coachingsessies aan de slag gegaan met een professionele maker. Onder regie van theatermaker Reno van Rijsewijk is hier een geheel uit gesmeed.

De show neemt je mee in een reis door de tijd. Jongeren uit Leidsche Rijn/Vleuten-De Meern en omgeving beelden op een kunstzinnige manier hun perspectieven voor de toekomst uit. Er zijn allerlei verschillende optredens en ook HOV-C doet mee! Samen met rappers Royal en Della Dix hebben de orkestleden gewerkt aan een speciaal voor de Podium Takeover gemaakte rap. Ze hebben ideeën voor de tekst gegeven en samen met Christiaan de muziek er onder gezet. En dit betekende: los van wat er op je blaadje staat, improviseren en meegaan op de beat. Zo ontstond een vette crossover: rap meets harmonie!

Kom ook kijken op zaterdag 15 april in Podium Hoge Woerd!

Koop hier je kaartjes: https://www.podiumhogewoerd.nl/agenda/-16401

• Datum
    Zaterdag 15 april
  • Uitvoering