HOV-D – Drive-in-concert

HOV-D had dinsdag 12 juli de primeur van het allereerste HOV corona-proof drive in concert. Dirigent Christiaan van der Weij had zijn orkest voor de gelegenheid uitgebreid met een grote sectie automobielen.
Nooit geweten dat je met auto’s zo’n verscheidenheid aan geluiden mee kon produceren, die ook nog eens precies pasten in de muziek die door het ‘originele’ HOV-D werd gespeeld. Wat te denken van Best day of my Life en Pirates of the Caribbean voor Harmonieorkest met claxon, portier, ruitewisser en blower!?
Ook voor de popcorn en een drankje in de auto was gezorgd. Het concept voor het concert is tijdens de lockdown door de jeugd zelf bedacht en vormgegeven. Een zeer interactief en vermakelijk concert – zeker voor herhaling vatbaar!