HOV-O tussen de kersen

Op zondag 2 juni trad het O-orkest op in de Kersenboomgaard “De Themaat”van de familie Oosterom in Haarzuilens.  Het was een echt buitenconcert. Het orkest zat in het gras met het publiek eromheen en het slagwerk veilig op de tegels. . Het was een beetje guur weer, gelukkig brak er af en toe een zonnetje voorzichtig door. We hadden een uitgebreid programma met diverse solo’s die door Denis op trompet, en invaller Marleen Dijkhuizen op saxofoon met verve vertolkt werden. Ook Arno op de bas liet van zich horen tijdens een solo. De wind zorgde voor hilarische momenten door de bladmuziek weg te laten waaien en bij Lida zelfs de standaard om draaien. Ondanks dat speelden we dapper door onder de bezielende leiding van Johanna Eijsbouts.
Na afloop lieten we ons de koffie en thee goed smaken en ook werden er heel wat kersen gekocht.
Een geslaagd concert, met heel hartelijk dank aan de gastvrijheid van de famillie Oosterom.