Jaaroverzicht 2020

Het jaar 2020 is voor HOV – net als voor iedereen – door Corona heel anders gelopen dan verwacht. We hadden mooie optredens gepland staan, maar in plaats daarvan zaten we binnen en zagen we elkaar af en toe online. En thuis alleen oefenen op je instrument is toch echt heel anders dan samen in een orkest spelen. Gelukkig hebben we bepaalde perioden nog wel in kleine groepen kunnen repeteren, maar live concerten voor publiek zaten er helaas niet in.

Het Vriendenconcert in februari 2020 was ons laatste ‘normale’ optreden, daarna is het rustig geworden. Toch hebben we niet stil gezeten in 2020 en op andere, nieuwe manieren van ons laten horen. We hebben filmopnames gemaakt, livestreams uitgezonden en met kleine groepjes gemusiceerd. Hoe dat er voor HOV uit zag, zie je in ons digitale jaaroverzicht, met beeld én geluid.

Klik hier  om het overzicht te openen. Het is aan te raden Voorvertoning te gebruiken (dit kan via de 3e knop onderin het scherm). Als er een  🎺 op het scherm staat, betekent dit dat je kunt doorklikken om meer te lezen, zien en/of te horen (klik in de buurt van de trompet, niet erop want dan werkt het niet), Veel plezier!