Jeugdproms – Fantasy

15 oktober

Een vliegend tapijt, elfjes, fabeldieren, tovenaars, een wereld van snoep….
Droom jij ook graag weg bij fantasieverhalen of verzin je ze misschien zelf?

Verwonder je dan bij de Jeugdproms van Harmonieorkest Vleuten als de jonge orkestleden je meenemen op een muzikale fantasiereis met Fay en de feniks. Luister, zing en speel mee met liedjes uit o.a. Harry Potter, Alladin en Jungle Book.

Dit kinderconcert is voor publiek van ca. 3 t/m 12 jaar, maar natuurlijk mogen ouders, opa’s en oma’s ook mee.

Bestel nu een kaart voor je plekje in het magische theater van de CultuurCampus op zaterdag 15 oktober. Graag zien we je voor het concert al bij het voorprogramma. Daar kun je deelnemen aan leuke activiteiten die je zintuigen prikkelen en mag je je fantasie de vrije loop laten.

• Datum
    Zaterdag 15 oktober 2022
  • Locatie
    CultuurCampus, Burchtpoort 5, Vleuten
  • Orkest & dirigent
    HOV-D + HOV-E onder leiding van Christiaan van der Weij
  • Tijd
    14.00-15.00 uur – voorprogramma
    15.00-16.00 uur – concert
  • Toegang
    € 5,- (inclusief deelname aan het voorprogramma), kinderen t/m 2 jaar gratis

Bestel je kaart via deze link of scan onderstaande code!
Na betaling ontvang je de kaart met QR-code direct in de mail.
Neem deze mee op telefoon of geprint om bij het theater te laten zien.