Kadeconcert 2018

Voorafgaand aan het Kadeconcert bij de Weerdsluis op 20 juli 2018 voer een speciaal samengesteld ensemble van klarinettisten uit HOV-A mee in de muzikale botenparade om een drijvend concert te geven.

Het programma van het Kadeconcert bestond dit jaar  uit een spetterende combinatie van sprookjesachtige klassieke muziek en betoverende o.a. hits uit de musical Mamma Mia, die vanaf dit najaar in het Beatrixtheater in Utrecht te zien en te horen is. Daarnaast kon het toegestroomde publiek genieten van De Vuurvogel van Strawinsky en het 1e hoornconcert van Strauss vanaf een groot drijvend podium.

Het Kadeconcert zal waarschijnlijk weer jaarlijks plaats gaan vinden. Ook de komende jaren hoopt Harmonieorkest Vleuten daar weer een bijdrage aan te kunnen leveren