Kerstconcert All you need is Music! 2022

19 december

Wie verras jij met een kerstconcert?

Al jaren is All you need is Music! het thema van een mooie traditie: rond kerst spelen jeugdensembles van Harmonieorkest Vleuten kerstliedjes op verzoek en op locatie. Zo hebben we al veel mensen blij kunnen maken.

Vanwege Corona was het de afgelopen twee jaar improviseren en waren we aangewezen op digitale edities van het project.  Ook dit werd gewaardeerd, maar was toch minder leuk. Komende kerst hoopt HOV de mensen dan ook weer ‘live’ te trakteren op muziek. Bovendien draaien we het deze keer om: we bezoeken ze niet thuis, maar de ontvangers komen naar ons toe voor een bijzonder kerstconcert. De aanmelders mogen mee en komen samen met de ontvangers (evt. meegelokt met een smoesje) naar de Marekerk. Daar zitten de muzikanten al klaar. Ze kunnen niet alleen luisteren naar de muziek, maar ook genieten van warme verhalen, de kerstsfeer en iets lekkers.

Wie gun jij zo’n muzikale belevenis deze kerst? De vrijwilliger die wekelijks in touw is voor de club, je zieke buurvrouw of opa en oma die wekelijks op de kleinkinderen passen? Laat het ons weten, dan nodigen we jullie samen uit voor een leuke avond op maandag 19 december bij All you need is Music!

Ook als je niemand hebt om aan te melden, ben je welkom om als publiek te komen luisteren. De toegang is gratis.

• Datum
    Maandag 19 december
  • Locatie
    Marekerk, Zandweg 126, De Meern
  • Orkest
    HOV-D o.l.v. Christiaan van der Weij
  • Tijd
    19.30-20.45 uur (inloop vanaf 19.00 uur)
  • Aanmelden
    via dit formulier

Na aanmelding sturen we je snel een bevestiging. Heb je nog een vraag? Stuur die dan per mail naar  allyouneed@harmonieorkestvleuten.nl.

Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door:
– Marekerk De Meern
– Jumbo De Meern Mereveldplein