Kerstconcert HOV-C met NL Dance

18 december

In 2018 brachten het HOV-C en dansschool NL Dance een spetterende avond met een heus popconcert. Drie jaar later staan zij weer samen op het podium met het concert Cosy Shiny Christmas. Vanwege de coronamaatregelen deze keer niet ’s avonds, maar met twee middagvoorstellingen in ZIMIHC Theater Zuilen.

Gezellig, knus en warm; kerstklassiekers passeren de revue en je waant je even in een heerlijk winter wonderland; we kijken ernaar uit om dat in het toepasselijke Zimihc theater Zuilen samen te ervaren.

HOV-C is een orkest met ongeveer 25 muzikanten in de leeftijd vanaf 13 jaar. Gemiddeld spelen de leden zo’n 4 jaar op hun  instrument. Het orkest staat onder leiding van dirigent Christiaan van der Weij.

Dansschool NL Dance heeft drie selectieklassen en zijn met totaal 20 danseressen in de leeftijd 10 t/m 28 jaar. Ze voeren deze kerstshow choreografieën uit van  drie verschillende docenten: Amber Fase, Sjifra IJpma en Nicole Huynh-van der Lee.

• Datum
    18 december