Kindermuziekweekconcert

7 april

HOV is deelnemer aan de landelijke Kindermuziekweek, waarbij alle kinderen uit Nederland jaarlijks 10 dagen lang kunnen genieten van het maken van én het luisteren naar (live) muziek. Want muziek verbindt, van muziek word je blij, en muziek maken kan altijd!

Dat vinden we bij HOV ook en daarom geeft HOV-E op zondag 7 april een optreden in de CultuurCampus. Het thema dit jaar is Energie! en het jeugdorkest speelt o.a. het kindermuziekweeklied Energie. Dit lied is speciaal voor deze week geschreven en wordt gezongen door Duron, finalist van het Junior Songfestival 2023. Bij het Kindermuziekweek concert zingen Emmy en Jule (van Vocal arts Academy) dit lied en laten ook de kinderen van BSO BuitenGewoon zien en horen wat ze in de workshops geleerd hebben.

Alle kinderen uit de omgeving zijn welkom om te komen (en ook (groot)ouders mogen mee). En het leuke is dat je niet alleen kunt luisteren, je mag ook mee doen met de muzikanten en dirigente Jooske. Dus zing, dans of speel mee op het slagwerk en boomwhackers van HOV. En heb je zelf thuis een instrument, neem het dan vooral mee. Zo maken we er met z’n allen een geweldig optreden van!

Geef je energie dan krijg je energie! Heb jij het nieuwe Kindermuziekweeklied Energie al gezongen? Beluister het lied hier, bekijk de tekst en oefen het vast thuis. Of oefen met deze video op het dansje. Wil je bladmuziek voor je instrument, mail dan naar jeugd@harmonieorkestvleuten.nl, dan sturen we het je toe.

Bestel hier je kaarten

• Datum
    Zondag 7 april
  • Uitvoering