Muziek tussen de geitjes

Op tweede paasdag heeft het E-orkest van Harmonieorkest Vleuten onder leiding van Christiaan van der Weij een mooi paasconcert gegeven op een wel heel bijzondere locatie: in een stal bij Geertje’s Hoeve, midden tussen de nieuwsgierige geitjes.

De muziek was geheel afgestemd op de locatie. Zo speelde het orkest onder andere Old Mc Donald had a farm en Strange noises. Het publiek werd ook aan het werk gezet: zo werd er getapdanst en moest er geraden worden welke dieren de kinderen allemaal op bijzondere wijze met hun instrument imiteerden.

Zowel het publiek als de muzikanten genoten van deze muzikale ervaring op een bijzondere plek. Wat de geitjes van het concert vonden? “De geiten waren erg ontspannen, dat merk je doordat ze lekker aan het herkauwen waren”, aldus boer Rick van Geertje’s Hoeve.