Nieuw orkest: speel mee met HOV-G

Muziek is voor iedereen! Daarom start Harmonieorkest Vleuten dit najaar met een nieuw orkest: HOV-G. Heb jij gevoel voor ritme? Hou je van muziek? Ben je 16 jaar of ouder en wil jij graag samen met andere mensen met een beperking muziek maken en optreden? Of speel je al een instrument en wil je dat graag in een orkest doen? Kom dan bij HOV-G!

Harmonie Orkest Vleuten is een gezellige muziekvereniging met verschillende orkesten. Voor een nieuw op te zetten G-orkest zijn we op zoek naar muzikanten van 16 jaar of ouder. Misschien speel jij straks wel op keyboard, accordeon of slagwerk.

Repetities

We repeteren vanaf het najaar 2019 op vrijdagavond in de Cultuurcampus in Vleuterweide. Het orkest wordt geleid door een dirigent en we spelen bekende muziek. Natuurlijk is er ook ruimte voor gezelligheid, bijvoorbeeld tijdens de inloop en in de pauze. Na het oefenen ruimen we samen op. Er is ondersteuning van enkele vrijwilligers. We kunnen geen één op één begeleiding bieden. De eerste repetitie start op 11 oktober 2019.

Kennismaking

Heb je interesse in het G-orkest, kom dan  naar onze informatieavond in de Cultuurcampus in Vleuterweide. Daar kunnen we alvast kennis met elkaar maken. We  vertellen er meer over wat we gaan doen, je kunt vragen stellen en je mag instrumenten uitproberen.

Informatie

Wil je je nu al aanmelden of wil je wat meer weten? Mail dan naar hov-g@harmonieorkestvleuten.nl. Als we je naam, telefoonnummer en e-mailadres hebben, nemen we contact met je op.

HOV-G wordt mede mogelijk gemaakt door:

• Prins Bernhard Cultuurfonds
  • KF Heinfonds
  • Elise Mathildefonds
  • Handicap.nl
  • Rabobank
  • Gemeente Utrecht ( initiatievenfonds)

Verder bedanken wij voor de ondersteuning en het meedenken:

• Accordeonvereniging Maarssen
  • Amadeus Lyceum Vleuten