HOV-A Nieuwjaarsconcert

18 januari

Op zaterdag 18 januari speelt HOV-A in Podium Hoge Woerd een nieuwjaarsconcert in Weense traditie. In samenwerking met sopraan Franka van Dommelen brengen wij een mooi programma om het nieuwe jaar in stijl in te luiden.

Harmonieorkest Vleuten zal onder meer de Armenian Dances  part 1 van Reed en de volledige Jazz Suite no.2 van Sjostakovitsj ten gehore brengen. Na de pauze heeft het programma een volledig Weens thema met onder andere de welbekende Radetzky Marsch en Die Fledermaus ouverture van Johann Strauss jr.

Franka van Dommelen is actief als opera- en concertzangers en verleent regelmatig haar medewerking als solist, waarbij zij een veelzijdig repertoire ten gehore brengt, zoals oratorium, lied, opera, operette, musical en hedendaagse muziek. Tijdens dit concert zingt zij onder meer het indrukwekkende I Shall Love but Thee van  de Nederlandse componist Jan van der Roost.

Uitverkocht!

• Kaarten kosten 18 euro en zijn te bestellen via de leden van Harmonieorkest Vleuten of via kaarten@harmonieorkestvleuten.nl.
  • Locatie Podium Hoge Woerd, Hoge Woerdplein 1, 3454 PB De Meern
    (Navigatie: Groenedijk 1a, De Meern)
  • Aanvang 20.00 uur

• Armenian Dances part 1 – Alfred Reed
  • I Shall Love But Thee- –Jan vd Roost
  • Jazz suite no. 2 – D. Shostakovich

Pauze

• Die Fledermaus ouverture – J. Strauss jr.
  • Mein Herr Marquis – J. Strauss jr
  • Kaiser Walzer – J. Strauss