Nieuwjaarsconcert HOV-A

4 januari

Het is inmiddels een vaste traditie aan het worden. Het A-orkest van Harmonie Orkest Vleuten luidt onder leiding van dirigent Arjan Gaasbeek het nieuwe jaar in met hun nieuwjaarsconcert. Samen met solist Wouter Iseger op bastrombone spelen zij een gevarieerd programma, waarbij de nodige nieuwjaar klassiekers niet zullen ontbreken. Het belooft een avond te worden vol muzikaal vuurwerk! Een beter begin van 2025 is er niet!

Wouter Iseger studeerde bastrombone en contrabastrombone bij Ben van Dijk aan het Rotterdams Conservatorium en volgde lessen in onder meer Detmold, Keulen, New York en Chicago. Tussen 2004 en 2022 speelde hij onder andere als solo bas- en contrabastrombonist bij de Vlaamse Opera en bij het Nederlands Philharmonisch Orkest / Nederlands Kamerorkest. Sinds januari 2023 speelt hij bij het Residentie Orkest.

Tevens studeerde hij HaFa-directie aan het Sweelinck Conservatorium in Amsterdam bij Gerrit Fokkema en volgde masterclasses en lessen bij onder anderen Jan Stulen, Mark Wigglesworth en Edo de Waart. Sinds zijn zeventiende was hij als vaste dirigent verbonden aan diverse orkesten, waaronder het NS Harmonieorkest, Regionaal Concertorkest Wilskracht te Amersfoort, het Zomerorkest Nederland en Kunst Na Arbeid Lunteren. Als veelgevraagd gastdirigent was hij actief bij vele harmonie- en fanfareorkesten, brassbands, symfonieorkesten en professionele ensembles.

• Datum
    Zaterdag 4 januari