Nieuwjaarsconcert met cellist Pieter de Koe

7 januari

Op zaterdag 7 januari speelt HOV-A in Podium Hoge Woerd een nieuwjaarsconcert in. Bij dit galaconcert is een hoofdrol weggelegd voor de talentvolle jonge cellist Pieter de Koe.

Het orkest speelt bij  dit concert onder meer de symfonische suite La Leyenda del Beso van Reverioano Soutullo, de Overture to ‘Candide’ van Leonard Bernstein, de ouverture Orphée aux enfers van J.Offenbach, en de wals Gold und Silber van Franz Lehár. Daarnaast brengt het orkest samen met solist Pieter de Koe het spectaculaire werk Casanova van Johan de Meij, voor cello en harmonieorkest.

Pieter de Koe (1994) is een gedreven kamermuziekmusicus, medeoprichter van het van het veelbelovende Animato Kwartet, initiator van eigen producties en verschillende cross-arts samenwerkingen. Als cellist is hij actief in heel Europa en speelde hij onder andere kamermuziek concerten in Casa da Música in Portugal, Sala São Paulo in Brazilië, het Concertgebouw Amsterdam en de Doelen Rotterdam.

Kaarten zijn verkrijgbaar via de website van Podium Hoge Woerd.

• Datum
    7 januari 2023