Opbrengst Rabobank ClubSupport

Begin november zijn de uitslagen van de Rabobank ClubSupport actie bekend gemaakt. Aan deze actie deden voor Rabobank Utrecht en Omstreken 71 clubs mee, zijn 1.917 stemmen uitgebracht en was een totaalbedrag van € 75.000,- te verdelen.

Op het HOV zijn 179 stemmen uitgebracht. Daarmee is onze club op een  zesde plek beland. Het daarbij behorende geldbedrag bedraagt maar liefst €2.400,70. Een welkome bijdrage, die we zullen investeren in muziekinstrumenten. Niet alleen voor het educatieproject Muziek-is-de-Basis!, maar ook voor leden die al langer bij de vereniging spelen en toe zijn aan een beter instrument.

Iedereen die een stem heeft uitgebracht op HOV: Bedankt voor jullie support!
Natuurlijk bedanken we Rabobank Utrecht en Omstreken voor deze geweldige steun aan HOV en de steun die middels deze actie aan het Utrechtse verenigingsleven wordt gegeven om zo eveneens een bijdrage te leveren aan het versterken van de lokale gemeenschap. Het is heel mooi en goed dat Rabobank op deze manier bijdraagt aan invulling van, ook voor HOV belangrijke waarden als, ‘Dichtbij & Betrokken’.