Overdagorkest HOV heeft plek voor nieuwe leden

Nog lang niet klaar met blazen, maar als ‘iets in leeftijd gevorderde muzikant’ wel de behoefte om de lat wat lager te leggen? Of al een tijdje niet gespeeld en nu toch weer zin om een instrument op te pakken en in een harmonie te spelen? Dan is het Overdagorkest van Harmonieorkest Vleuten wat voor jou.

Met dit in 2019 opgerichte orkest wil het HOV de veteranen binnen de wereld van de blaasmuziek een goede, maar vooral ook gezellige thuishaven bieden. Dit houdt in dat wij met het orkest wel graag op allerlei gelegenheden leuke concerten wil geven, maar niet de ambitie hebben om aan concoursen deel te nemen. Het houdt ook in dat we soepel met leeftijden omspringen: er is geen vaste ondergrens, maar zeker ook geen bovengrens!

Onder leiding van dirigent Herman Wiegers wordt er iedere vrijdagmiddag van 16.15 uur tot 17.45 uur met 1een groep leden muziek gemaakt in de CultuurCampus in Vleuten. Nieuwe muzikanten zijn daarbij altijd van harte welkom; met name op trompet, hobo, slagwerk en euphonium/bariton kunnen we versterking gebruiken. Van de muzikanten verwachten wij wel een redelijke beheersing van het instrument (HaFaBra-niveau A/B), zodat er een leuk en gevarieerd repertoire gespeeld kan worden.

Meer informatie over het orkest vind je op harmonieorkestvleuten.nl/orkesten/hov-o.

Interesse? Stuur dan een mail naar overdagorkest@harmonieorkestvleuten.nl om af te spreken wanneer het handig is om langs te komen, zodat we je goed kunnen ontvangen.