HOV-O in Kunst & Cultuurshow 25 jaar cultuur in Leidsche Rijn

22 oktober

Vroeger verzamelde het hele dorp zich op straat als de harmonie langskwam. Tegenwoordig kunnen we in het moderne Leidsche Rijn genieten van een breed scala aan culturele evenementen. Ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van Leidsche Rijn willen we een uitgebreid overzicht geven van de vele culturele activiteiten die in de loop der jaren zijn ontstaan. Op zondagmiddag 22 oktober organiseren de Historische Vereniging, in samenwerking met Cultuur19 en De Vrijstaat, een theatershow.

Ook ons eigen HOV-O orkest doet hieraan mee. Zij treden gedurende de dag 4 keer op. Ook treden er naast ons overdagorkest treden de volgende groepen op:

• Het Vinex Vrouwtje
  • Dansatelier 42
  • Vocal Arts Academy
  • Tjerk Ridder
  • Lucie de Saint Vincent
  • Verschillende acts van KLUB19, het jongerenprogramma van Cultuur19.

In de foyer kunt u ook kennismaken met de cultuur van onze wijken. Het Kunstenaarscollectief @Kunstlint zal diverse ontwerpen tentoonstellen, en de winnaar van de fotowedstrijd “het mooiste beeld van LR” zal bekend worden gemaakt. De show zal plaatsvinden in de Cultuurcampus, Burchtpoort 5, Vleuten. De inloop begint om 13.30 uur, de show start om 14.00 uur en eindigt rond 16.30 uur. Daarna is er gelegenheid om onder het genot van een hapje en drankje te praten over de cultuur in de buurt.

Bestel hier uw kaarten.

• Datum