Pannenkoekenconcert

10 april

In de Kindermuziekweek organiseert HOV op zondagochtend 10 april 2022 twee pannenkoekenconcerten in Parkrestaurant Anafora. Onder leiding van Christiaan van der Weij treden achtereenvolgens HOV-E en HOV-D op. Voor beide concerten zijn afzonderlijk kaarten te koop.

Parkrestaurant Anafora ligt op een unieke locatie aan het water in het prachtige Máximapark. Geniet in deze gezellige omgeving van de muziek van de enthousiaste jeugd van Harmonieorkest Vleuten. Na afloop van het concert serveert Anafora voor iedereen een pannenkoek en iets te drinken om gezellig samen na te praten.

Pannenkoekenconcert HOV-E

Tijd 9.30 uur
Toegang € 10,- (vanaf 13 jaar) | € 7,50 (t/m 12 jaar); inclusief pannenkoek en drankje na afloop
Kaarten: Pannenkoekenconcert HOV-E