Reünisten dag: inschrijving nu geopend!

In 2024 bestaat Harmonieorkest Vleuten 75 jaar. Speciaal voor dit jubileum organiseert HOV een reünisten dag. Deze dag is bedoeld voor alle oud leden van Harmonieorkest Vleuten.

Meld je hier aan

Op deze reünisten dag kun je opnieuw kennis maken met HOV en onze leden: voor sommigen misschien de vereniging waar ze redelijk recent nog speelden, voor anderen iets van jaren geleden. Wij kijken er in ieder geval naar uit jullie op deze dag weer te ontmoeten om samen herinneringen op te halen, de HOV geschiedenis in te duiken, muziek te maken of luisteren en nieuwe herinneringen te maken!

Op deze dag is er uiteraard ook muziek. Het overdagorkest o.l.v. Johanna Eijsbouts zal aan het einde van de middag een concert geven. Als reünist ben je welkom om bij een deel van de stukken mee te spelen, maar alleen luisteren mag natuurlijk ook.

Zondag 27 oktober 2024

CultuurCampus, Burchtpoort 5, 3452 MD Vleuten

Programma (voorlopig)*

• vanaf 10.00 uur inloop met koffie/thee
  • 11.00-12.00 uur repetitie I
  • 12.00-13.00 uur lunchpauze
  • 13.00-14.00 uur repetitie II
  • 14.00-14.30 uur koffie/theepauze
  • 14.30-15.15 uur repetitie III
  • 15.30-16.15 uur concert met publiek
  • vanaf 16.15 borrel

*  dit is voor de deelnemers die gaan meespelen met het overdagorkest. Voor de reünisten die geen muziek gaan maken, zal deels een alternatief programma worden aangeboden.

Deelnemers
Alle oud leden van Harmonieorkest Vleuten

Bijdrage
Als reünist betaal je € 15. Daarvoor krijg je een volledig dagprogramma met:

• ontmoetingen met huidige en andere oud HOV-leden
  • als je meespeelt: bladmuziek en 3 repetitiemomenten met het overdagorkest en Johanna
  • eventueel een leeninstrument
  • eventueel de mogelijkheid om al eerder mee te oefenen met het orkest
  • een optreden in een mooie theaterzaal
  • 2 vrijkaarten voor dit afsluitende concert
  • drankjes, versnaperingen en lunch gedurende de dag
  • de mogelijkheid om speciale HOV-items te aan te schaffen (drinkbeker, pen, tas etc)