Rooftopconcert HOV-B

8 juli

Helaas gaat het festival Brass ’n Woods deze zomer niet door en daarmee vervalt ook het optreden dat HOV-B hier zou geven. Gelukkig is er een mooi alternatief gevonden, want na het C-orkest in 2021, geeft het B nu een concert op een bijzondere plek: het dak van de Pathé Leidsche Rijn bioscoop aan het Berlijnplein.

Update 8 juli: het concert is uitverkocht, maar in overleg met Pathé hebben we nog 20 extra staanplaatsen gekregen, te bestellen via de ticketsite

De Rooftop is een sfeervol openluchtpodium met uitzicht over Utrecht aan de ene kant en Vleuten/De Meern/Leidsche Rijn aan de andere kant. We nodigen iedereen dan ook van harte uit om te komen luisteren naar het afwisselende programma van HOV-B, met – hoe toepasselijk – o.a. filmmuziek.

Het concert start om 19.30 uur en duurt tot 20.15 uur, publiek is welkom vanaf 19.00 uur. De bar van de bioscoop is open en zowel voor als na het concert kunnen bezoekers rondlopen op de galerij om de omgeving te bekijken. Een unieke ervaring!

• Datum
    Vrijdag 8 juli
  • Locatie
    Pathé Leidsche Rijn, Berlijnplein 100, Utrecht
  • Tijd
    19:30 uur tot 20:15 uur
  • Toegang
    – Vanaf 13 jaar: € 5,-
    – T/m 12 jaar: € 3,50

Bestel hier uw kaarten! Na betaling ontvangt u de kaarten met QR-code direct in de mail. Deze scannen we bij binnenkomst in de bioscoop en erna kunt u met de trap of lift naar de rooftop op de bovenste etage gaan.

Let op: op het Berlijnplein en in de parkeergarage aan het plein is het betaald parkeren. Geen zin in parkeerkosten? Kom dan op de fiets of parkeer 2 uur gratis in de parkeergarage LRC (Brusselplein) en loop in circa 5 minuten naar de bioscoop.