Dubbelconcert HOV-A en O&U

4 november

Zaterdag 4 november geven HOV-A en Koninklijke Harmonie Oefening & Uitspanning een dubbelconcert in Podium Hoge Woerd. Vijf jaar geleden gaven de twee orkesten ook al samen een zeer geslaagd optreden en 4 november zullen zij dit dus weer doen.

Koninklijke Harmonie Oefening & Uitspanning is een 70-koppig harmonieorkest uit het Brabantse dorp Beek en Donk. Het orkest heeft een rijke muzikale historie met vele hoogtepunten op nationale en internationale podia. Het orkest staat sinds juni 2023 onder leiding van Julio Domingo Escamilla (1990). Geboren en getogen onder de rook van Valencia in Spanje, is zijn muzikale hart al snel gaan kloppen voor de harmoniemuziek.

Het concert zal plaatsvinden in Podium Hoge Woerd om 20:00 en zal om 22:15 afgelopen zijn. Daartussen is er nog een pauze om 20:45. Bestel hier uw tickets

• Datum
    Zaterdag 4 november