Uitvraag vrijwilligerstaken leden

Met dit formulier inventariseren we bij leden op welk gebied ze zich als vrijwilliger willen inzetten. Ben je al actief als HOV-vrijwilliger? Dat is fijn, bedankt daarvoor! Toch vragen we je ook dan dit formulier in te vullen: je kunt aanvinken wat je al doet en waar je eventueel nog meer bij wilt helpen. In het opmerkingenveld kun je dit toelichten als je wilt.

• Let op: als je dit formulier verlaat, worden de gegevens niet opgeslagen!
  • Een vereniging kan niet bestaan zonder vrijwilligers. We verwachten van leden dan ook dat zij zich af en toe - naast het muziek maken - inzetten als vrijwilliger bij HOV. Voor sommige taken word je als lid ingedeeld in een rooster, bijv. voor op- en afbouw bij repetities of optredens, en het helpen bij de HOV-papiercontainer. Daarnaast zijn er andere vrijwilligerstaken waar we regelmatig mensen voor zoeken. Geef hieronder aan bij welke onderwerpen je ervaring, interesse of ambitie ligt, zodat we je in de toekomst mogelijk kunnen benaderen om daarbij te helpen of mee te denken. Van minderjarige leden vragen wij ouders/verzorgers dit aan te geven.
  • Bedankt voor het doorgeven van je (mogelijke) vrijwilligerstaken. Je ontvangt een kopie per mail.
  • DD slash MM slash JJJJ