Uitwisselingsconcert O-orkest in Kilder groot succes

Zondag 4 jun ging het overdagorkest naar Kilder voor een optreden samen met het Regionaal Senioren Blaasorkest Graafschap.We werden rond 12 uur verwelkomd in het Kelrehuus met een heerlijke lunch en al snel konden we inspelen. Ons orkest kreeg versterking van 6 jeugdleden, Koen, Tijmen, Xaveria, Niels , Guus en Jasper. Zij hielpen ons op cruciale plekken, met name bij het slagwerk.

Met een stoere mars “Atilla” werd het concert geopend, waarna er wat rustigere film muziek met de Exodus Song en Little Suite for Wings volgden. Daarna speelden we de medley “‘Vive la France” en deze werd erg goed ontvangen door het publiek. We sloten het gedeelte voor de pauze af met een Louis Armstrong Revival Selection.

Na de pauze was het de beurt aan het ontvangende orkest. Met veel plezier brachten zij een gevarieerd programma, met de Tritsch Tratsch Polka en een medley van Oekraïense volksdansen. Met Sweet Caroline ging het publiek weer lekker de zon in naar huis. Het was een hele leuke dag en we verwelkomen het Blaasorkest in de toekomst graag een keer in Vleuten!