HOV-A Uitzwaaiconcert

3 juli

Van dinsdag 9 t/m zondag 14 juli gaat HOV-A op concertreis naar het Oostenrijkse Schladming, om daar deel te nemen aan het prestigieuze Mid-Europe Muziekfestival, waar top-blaasorkesten van over de hele wereld samenkomen voor een groot aantal concerten.

Uiteraard willen wij onze fans in Vleuten en omstreken ook de kans geven om te horen wat we in Oostenrijk gaan spelen. Daarom organiseren we op woensdagavond 3 juli een uitzwaaiconcert, waarin wij ons complete programma ten gehore zullen brengen, inclusief de stukken met onze gastsolist Perry Hoogendijk, solotubaïst van het Koninklijk Concertgebouw Orkest.

Kaarten voor dit concert kosten € 10,- (inclusief pauzedrankje) en kunnen worden besteld via kaarten@harmonieorkestvleuten.nl. Het concert vind plaats in de CultuurCampus. Dat betekent dat er slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is, dus wacht niet te lang met bestellen!

Programma

Voor deze concertreis hebben we een binnen- en een buitenprogramma, waarbij een aantal stukken alleen buiten en andere alleen binnen gespeeld zullen worden. Tijdens het uitzwaaiconcert spelen we het complete programma:

• Die Fledermaus Overture – Johann Strauss jr.
  • Four temperaments for tuba – Michael Brand  (solist: Perry Hoogendijk)
  • Nimrod – Edward Elgar
  • Third suite for band – Alfred Reed
  • Csardas – Vittorio Monti