UtrechtBlaastBinnen met HOV-B en Canadian Brass

9 maart

Overdag optredens van diverse orkesten van muziekverenigingen uit Utrecht en omgeving – waaronder optreden van HOV-B – in grote zaal van TiVre en workshops voor muzikanten. ‘s Avonds een afsluitend concert door het wereldberoemde Canadian Brass!

De orkesten die overdag zullen optreden zijn:

• Koninklijke Biltse Harmonie
  • Koninklijk Zeister Harmonie Gezelschap
  • Koninklijke Brassband Utrecht
  • Harmonie de Bazuin Utrecht
  • HOV-B
  • Zuilens Fanfare Korps
  • OBK Zeist
  • NS Harmonie
  • Harmonie Amicitia IJsselstein
Kaarten voor deze hele dag kosten slechts 20 euro (combikaart alle concerten overdag en Canadian Brass). Een kaart voor alleen overdag kost 10 euro. Kaarten voor alleen Canadian Brass zijn via Tivoli Vredenburg verkrijgbaar voor 37,50 euro, dus dit arrangement via HOV is echt een koopje.
Er worden overdag ook workshops gegeven door de leden van Canadian Brass. Kosten hiervoor zijn 15 euro. Kaarten voor de workshops zijn nog niet te koop. Hierover zullen we jullie informeren als er meer bekend is over de inhoud van de workshops.
Kaarten kun je tot 15 december bestellen via kaarten@harmonieorkestvleuten.nl
Geef duidelijk aan of je een kaart voor OVERDAG, een COMBIKAART (overdag en Canandian Brass).
Kaarten voor alleen Canadian Brass zijn via Tivoli Vredenburg verkrijgbaar.