Verenigings­ondersteuner Petra Verschoor

Harmonieorkest Vleuten heeft recentelijk de organisatie versterkt door de aanstelling van Petra Verschoor als verenigingsondersteuner. Deze beslissing komt voort uit de ambitie en groei van de vereniging. Nu vormt Petra samen met het bestuur een solide kern, waaromheen de zeven orkesten en meer dan 200 leden kunnen werken.
Petra Verschoor, die sinds november actief is in haar nieuwe rol, zal de vereniging ondersteunen bij de algemene planning van de vereniging. Dit gaat met name om de optredens en gerelateerde activiteiten. Ze benadrukt haar toegankelijkheid, zowel op afstand als in persoon!
“Wat leuk om deel uit te mogen maken van HOV! Ik ben Petra Verschoor en sinds november help ik HOV met de planning voor de optredens en de daarbij behorende zaken…”
Petra, woonachtig in Benthuizen, brengt een schat aan ervaring met zich mee. Naast haar betrokkenheid bij Harmonieorkest Vleuten, is ze ook actief bij Muziekvereniging VIOS in Mijdrecht, waar ze lesgeeft aan twirlers. Als zelfstandig ondernemer ondersteunt ze bedrijven met administratie en projecten, inclusief het organiseren van bijzondere projecten, zoals het behalen van een plek in het Guinness Book of Records.
De benoeming van Petra Verschoor als verenigingsondersteuner wordt gezien als een waardevolle aanwinst voor Harmonieorkest Vleuten, en de vereniging kijkt uit naar een harmonieuze samenwerking en succesvolle evenementen in de toekomst.