Stemmen kan t/m 20 mei!

Dat wij hier in Vleuten de beste en leukste vereniging ter wereld hebben, weten we zelf natuurlijk allang. En met een beetje geluk weet de rest van het land dat straks ook, want we zijn genomineerd voor de verkiezing van de Vereniging van het jaar.

Maar Vereniging van het Jaar word je niet zomaar, daar moeten we wel wat voor doen. Hoe het allemaal werkt, lees je hier. Waar het in het kort op neerkomt: er moet veel op ons worden gestemd worden. En dat niet alleen: om de concurrentie voor te blijven hebben ook hoge waarderingscijfers nodig.

Dus: ga naar de website, stem zelf en roep iedereen die je kent op om op Harmonieorkest Vleuten te stemmen. Stemmen kan t/m 20 mei.

Bonus: Niet alleen onze vereniging, maar ook de stemmers maken kans op leuke prijzen.