Vriendenfestival 2023 – ARTS & MUSIC!

12 februari

Op zondag 12 februari 2023 organiseren we weer een gezellig Vriendenfestival. Kom luisteren naar optredens van (bijna) al onze orkesten en ensembles en dompel je onder in het thema ARTS & MUSIC!

Kunst en muziek is nauw verbonden en inspireert elkaar en dat merk je tijdens dit festival in de aankleding, muziekkeuze en speciale activiteiten. Zoals elk jaar hebben we weer een mooi blokkenschema gemaakt, zodat je als publiek zelf je programma van de middag kunt samenstellen. Naast het bezoeken van afwisselende concerten,  kun je een hapje en een drankje nemen en meedoen aan kunstzinnige en creatieve workshops.

Vrienden van HOV hebben via de Opmaat nieuwsbrief bericht gekregen over het bestellen van hun kaarten.

• Datum
    Zondag 12 februari
  • Locatie
    Cultuurcampus, Burchtpoort 5,  Vleuterweide.
  • Tijd
    13:00 uur tot 17:00 uur
  • Toegang
    – Vrienden: 2 gratis kaarten met code uit de Opmaat
    – vanaf 13 jaar: 8 euro
    – t/m 12 jaar: 5 euro
    – U-pas houder: 5 euro
  • Bestel hier je kaarten

Ben je nog geen Vriend, maar wil je dat wel graag worden? Vul dan nu uw aanmeldformulier in op Vrienden van HOV  en ontvang direct je Vriendenvoordeel voor dit Vriendenfestival.

Het Vriendenfestival wordt mogelijk gemaakt door HOV-vrijwilligers, Cultuur19, Amadeus Lyceum, Nijntje Museum, Centraal Museum, Sesar toneel & De Schminkmevrouw