Wat is normaal?

16 maart

Op 16 maart 2024 geeft HOV-B een uniek concert in de Grote Zaal van TivoliVredenburg met als titel “Wat is normaal?”. Samen met gastartiesten belooft het een swingend, diepgaand en betekenisvol concert te worden.Na het optreden van HOV-B kan je een spetterend optreden van swingende brassband Gallowstreet verwachten. Dagtickets en combitickets zijn vie onderstaande knop te koop. Voor meer informatie over het event en de ticketing kun je ook terecht op de website van ZIMIHC.

Tijdens dit optreden kun je genieten van de unieke samenwerking tussen HOV en dragqueens Amy Astoria en Victoria Vyper – samen Absolutely Drag. De combinatie brengt meerdere werelden samen en stelt hardop de vraag: Wat is normaal?

We kijken uit naar je komst!

• Datum
    Zaterdag 16 maart
  • Uitvoering
    HOV-B o.l.v. Daan Voorburg